Geen e-mail ontvangen in Exchange-account in Outlook voor Mac

” Ik ontvang geen e-mail of andere items in mijn Exchange-account in Outlook voor Mac “

Soms heeft Outlook problemen om verbinding te maken met de server. Zoals met de meeste technische problemen, "Heb je geprobeerd het uit en weer aan te zetten?" en soms werkt het.

Meestal vraagt u uw IT-beheerder om u te helpen, maar wat doet u als u thuis bent en geen hulp kunt vragen bij het oplossen van uw verbindings problemen met Outlook?

Geen paniek. Probeer zelf een paar trucjes voor het oplossen van problemen en kijk of u Outlook verbinding kunt laten maken met de Exchange Server.

Stap 1: Zorg ervoor dat in het Outlook menu Offline werken niet is aangevinkt.
Stap 2: Controleer uw Microsoft Exchange-serververbinding. Kies Accounts op het lint Tools.
Stap 3: Leeg de cache in Outlook zodat Outlook alle items van uw Microsoft Exchange-account opnieuw kan downloaden.
  • Zorg ervoor dat uw computer is verbonden met de Exchange-server.
  • Ctrl+klik of klik met de rechtermuisknop in het navigatievenster op de Exchange-map waarvan u de cache wilt legen en selecteer vervolgens Eigenschappen.
  • Kies Cache leegmaken op het tabblad Algemeen.
En dit zijn enkele aanbevolen stappen die u kunt gebruiken om de configuratieprocedure foutloos te laten verlopen. Soms duurt het langer voordat de stappen zijn voltooid, of vindt u sommige stappen niet vertrouwd. U moet Outlook Bellen Nederland en betrouwbare hulp krijgen om mogelijke problemen te voorkomen.


Gerelateerde artikelen

Popular posts from this blog

Hoe Outlook vergaderingen doorsturen toestaan?

Hoe moet u de zoekgeschiedenis van Outlook uitschakelen?

Hoe u uw Outlook-taal kunt wijzigen?