Hoe u een Office 365-account instelt op Outlook 2016 voor Mac

Office 365 is de beste Cloud Email-oplossing, het helpt de klant niet alleen om volledig onderweg te zijn. In dit artikel wordt uitgelegd hoe u Exchange- en Office 365-accounts toevoegt aan Outlook 2016 voor Mac.Als u problemen ondervindt zoals e-mailzwendel, hacking of identiteitsdiefstal tijdens het uitvoeren van uw werk. Bellen Outlook Support Ons team van leden staat altijd klaar om uw technische problemen op te lossen.
Voeg je eerste account toe
  • Selecteer in Outlook Extra > Accounts.
  • Selecteer in het vak Accounts Exchange of Office 365. (Als je dit scherm niet ziet, is het mogelijk dat je al een of meer accounts hebt in Outlook 2016 voor Mac. Klik op de + onderaan het scherm om nog een account toe te voegen .)
  • Vul je e-mailadres in.
  • Kies uw authenticatiemethode. Als u problemen ondervindt bij het toevoegen van uw account, neem dan contact op met uw accountbeheerder om te zien welke verificatiemethode u moet gebruiken.
Gebruikersnaam en wachtwoord

Klik op Gebruikersnaam en wachtwoord en voer uw inloggegevens in. (Dit is de meest gebruikelijke methode voor het verifiëren van Exchange-accounts.)

Kerberos

Klik op Kerberos en selecteer een ID in het pop-upmenu Kerberos-ID. Als u een nieuwe ID wilt maken, klikt u op Een nieuwe ID maken.

Clientcertificaat

Klik op Clientcertificaatverificatie en selecteer een certificaat in het pop-upmenu.

  • Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord voor Exchange in en klik op Account toevoegen. Outlook detecteert uw Exchange-server automatisch. Als u uw Exchange-servernaam liever handmatig invoert, schakelt u het selectievakje Automatisch configureren uit, voert u de servernaam in en klikt u op Account toevoegen. Hoe vind ik mijn Exchange-servernaam?
  • Mogelijk ziet u een omleidingsbericht. Als dit het geval is, vink dan Altijd mijn antwoord gebruiken voor deze server > Toestaan aan.
  • Voor Office 365-accounts wordt moderne authenticatie nu ondersteund. Dit maakt extra beveiligingslagen mogelijk, zoals multi-factor authenticatie. U wordt gevraagd om u aan te melden bij uw Office 365-account via de aanmeldingspagina van uw organisatie. U wordt slechts één keer gevraagd om in te loggen.

Gerelateerde artikelen

Popular posts from this blog

Hoe Outlook vergaderingen doorsturen toestaan?

Hoe moet u de zoekgeschiedenis van Outlook uitschakelen?

Hoe u uw Outlook-taal kunt wijzigen?